Folosind site-ul www.ft-shop.ro, sunteti implicit de acord cu Termenii si Conditiile de Utilizare de mai jos.
Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor de Utilizare. www.ft-shop.ro isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile de Utilizare oricand considera necesar, fara notificare prealabila. Versiunea in vigoare a Termenilor si Conditiilor de Utilizare este in permanenta disponibila pe site.
1. Informatii generale
1.1. Acest site este proprietatea S.C. AOREX GRUP S.R.L. care il intretine si il administreaza.
1.2. AOREX GRUP SRL nu vinde produse care sa fie cumparate de catre minori. Varsta minima acceptata pentru finalizarea unei comenzi pe www.ft-shop.ro este de 18 ani.
1.3. ABUZUL DE ALCOOL ESTE DAUNATOR SANATATII! CONSUMATI ALCOOL IN MOD RESPONSABIL. CONSUMUL DE ALCOOL, CHIAR SI IN CANTITATI MICI, IN TIMPUL SARCINII, POATE AVEA CONSECINTE SERIOASE ASUPRA SANATATII COPILULUI. NU VINDEM ALCOOL PERSOANELOR SUB 18 ANI!
1.4. AOREX GRUP SRL poate vinde sau incasa contravaloarea unor produse destinate minorilor, doar daca sunt achizitionate de catre un adult. Un mesaj de avertizare in acest sens apare la pasul 4 din procesarea comenzii (Pasul 4.Verificati corectitudinea datelor si plasati comanda).
1.5 AOREX GRUP SRL vinde (si livreaza) produse doar pe teritoriul Romaniei.
1.6 Acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilzare este obligatorie pentru procesarea completa a comenzilor pe www.ft-shop.ro
2. Date personale
2.1. Pe site-ul www.ft-shop.ro, utilizatorul este responsabil pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale. AOREX GRUP nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.
3. Responsabilitati privind produsele si serviciile
3.1. Produsele (atunci cand este cazul) sunt insotite de certificate de garantie ale producatorilor.
3.2. AOREX GRUP nu va putea fi facuta responsabila in cazul oricaror neconcordante sau lipsuri in ceea ce priveste produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse.
3.3. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta AOREX GRUP in maximum 48 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.
3.4. AOREX GRUP nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afisate.
3.5. Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este proprietate a firmei AOREX GRUP SRL.
3.6. Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu informativ, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.)
3.7. AOREX GRUP nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru posibilele pagube care pot aparea prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care AOREX GRUP nu ofera nici o garantie, expresa sau implicita.
3.8. AOREX GRUP nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate.
3.9. AOREX GRUP SRL isi rezerva dreptul de a nu acepta comenzi si/sau livrari de la anumiti clienti si/sau catre anumite adrese.
3.10. Tranzactia se considera incheiata la acceptarea platii de catre vanzator, altfel tranzactia nu este considerata incheiata iar confirmarea comenzii trimisa automat de sistem devine nula.
3.11. Pentru comenzi ce depasesc 4500 RON (patru mii cincisute lei), livrarea se va realiza numai pe baza de contract de vanzare cumparare si se va considera vanzare directa. Plata se va efectua in avans.
3.12. Persoanele care trimit comenzi si/sau mesaje rau intentionate vor suporta rigorile legii!
4. Drepturi de autor (COPYRIGHT)
4.1. Intregul continut al site-ului www.ft-shop.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date - este proprietatea AOREX GRUP si este aparat de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.
4.2. Folosirea fara acordul AOREX GRUP a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor în vigoare.
4.3. Pentru a raporta o eventuala incalcare a drepturilor de autor pe site-ul www.ft-shop.ro va rugam sa trimiteti un mesaj la contact@ft-shop.ro
5. Livrare si modalitati de Plata
5.1. Livrarea Comenzilor:
5.1.1. Produsele comandate de pe site-ul www.ft-shop.ro pot fi livrate oriunde pe teritoriul Romaniei. Transport GRATUIT - daca valoarea (cu TVA) depaseste 500 lei, exceptie facand produsele agabaritice;
5.1.2. Livrarea se efectueaza prin FAN Courier sau GLS in functie de optiunea clientului;
5.1.3. Dupa lansarea comenzii din "cosul de cumparaturi", in scurt timp veti fi contactat prin email sau telefon de catre un reprezentant Fusion Technique (ft-shop.ro) care va stabili cu Dumneavoastra detaliile legate de livrare.
5.1.4. In cazuri speciale (produsele comandate nu se afla in stocul nostru sau al furnizorului, dificultati de transport) ne rezervam dreptul de a mari corespunzator perioada de livrare.
5.2. Conditii de livrare:
5.2.1. Livrarea se efectueaza prin FAN Courier sau GLS;
5.2.2. Cost servicii LIVRARE* (impachetare+transport)
- in reteaua Fan Courier:
5.2.3. In situatii speciale costul expeditiei difera fata de costurile afisate mai sus.
*Situatii speciale - colete agabaritice.
5.2.4. Costul expeditiei, afisat automat in “Informare Comanda” este valabil numai pentru situatiile descrise mai sus. Pentru coletele agabaritice se va percepe costul suplimentar impus de curierul ales.
5.2.5. Dupa lansarea comenzii din "cosul de cumparaturi", în scurt timp veti fi contactat prin email sau telefon de un reprezentant Fusion Technique care va stabili cu Dumneavoastra detaliile legate de livrare.
5.2.6. Pentru comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-ul FT-Shop, preturile si rezervarile produselor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea si confirmarea comenzii de catre cumparator.
5.2.7. Livrarea se face:
5.2.8. In cazuri speciale (produsele comandate nu se afla in stocul nostru sau al furnizorului, dificultati de transport) ne rezervam dreptul de a mari corespunzator perioada de livrare.
5.2.9. AOREX GRUP SRL isi rezerva dreptul de a nu acepta comenzi si/sau livrari de la anumiti clienti si/sau catre anumite adrese.
5.2.10. Tranzactia se considera incheiata la acceptarea platii de catre vanzator, altfel tranzactia nu este considerata incheiata iar confirmarea comenzii trimisa automat de sistem devine nula.
5.2.11. Pentru comenzi ce depasesc 4500 RON (patru mii cincisute lei), livrarea se va realiza numai pe baza de contract de vanzare cumparare si se va considera vanzare directa. Plata se va efectua in avans.
5.2.12. Persoanele care trimit comenzi si/sau mesaje rau intentionate vor suporta rigorile legii!
5.3. Daune la transport
AOREX GRUP nu-si asuma responsabilitata pentru transportul efectuat prin curierat rapid. În cazul în care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe timpul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor încasate deja de societatea AOREX GRUP, dar nu si alte despagubiri.
5.4. Modalitati de Plata
5.4.1. Toate preturile afisate pe site-ul www.ft-shop.ro sunt exprimate in RON si includ TVA (19% pentru produsele nealimentare, 9% pentru produsele alimentare, 5% pentru carti).
5.4.2. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
5.4.3. Produsele comandate raman proprietatea AOREX GRUP SRL pana in momentul achitarii integrale a sumelor de plata.
5.4.4. Plata produselor comandate se poate face:
ATENTIE: Plata pentru achizitionarea produselor din gamele → congelate, caviar, stridii proaspete se face doar prin Ordin de plata sau Plata cu card online.
a. ramburs/numerar la livrare
b. prin virament bancar in contul nostru
5.4.5. Datele necesare pentru plata prin virament bancar sunt urmatoarele:
6. POLITICA DE RETURNARE
Pentru exercitarea dreptului de retragere din contract (returnare produse) trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra. Se poate utiliza o declaratie neechivoca (ex. o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail). In acest scop, puteti folosi modelul de retragere pus la dispozitie mai jos (folosirea lui nu este obligatorie).
Pentru a respecta termenul limita de retragere va rugam sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Model de formular de retragere a comenzii (acesta este doar un model si nu este obligatoriu): Descarca FORMULAR DE RETRAGERE
6.1. www.FT-Shop.ro, detinut de S.C. Aorex Grup S.R.L. nu este producatorul marfurilor oferite pe acest website, in afara de cazurile in care se specifica acest lucru. Ambalajul produselor si documentele care le insotesc pot contine informatii mai detaliate decat cele de pe site-ul www.ft-shop.ro si/sau diferite de acestea. Va recomandam sa nu va bazati doar pe informatiile care apar pe site-ul www.ft-shop.ro, ci sa cititi cu atentie si etichetele, avertizarile sau instructiunile ce insotesc marfurile, inainte de a folosi produsele.
6.2. Pentru a ne asigura ca produsele perisabile sunt livrate in conditii perfecte, pe timpul verii folosim ambalaje termoizolante si acumulatori de frig. Cutiile termoizolatoare cu capac si acumulatorii de frig au fost create pentru a pastra alimentele la rece (max. 36 de ore). Va rugam sa aveti in vedere ca acestea nu sunt niste ambalaje ieftine si cuprind: cutie termoizolatoare cu capac, acumulatori de frig, cutie de carton.
6.3. Atentie: nu ne asumam raspunderea pentru produsele perisabile care nu au fost ridicate in ziua urmatoare expeditiei!
6.4. Atentie: nu suntem responsabili de dezghetarea produselor in timpul transportului daca nu s-a ridicat coletul in ziua urmatoare expeditiei!
6.5. Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014.
6.6. Produsele ce sunt comercializate prin www.ft-shop.ro au, fiecare, termenul de valabilitate, garantia si/sau service-ul oferite acestora de producator.
6.7. Nu se poate invoca garantia pentru a solicita returnarea unui produs in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului.
6.8. In maximum 30 zile calendaristice de la primirea coletului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, cu recomandarea de a fi returnat in ambalajul original si impreuna cu originalele documentelor tranzactiei respective. Dreptul de retur in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta.
6.9. Nu desfaceti carcasa produsului. Ruperea sigiliului duce la pierderea garantiei, implicit a dreptului de retur.
6.10. Nu zgariati, nu loviti produsul.
6.11. Toate produsele returnate trebuie sa fie in stare perfecta, fara defectiuni, fara urme de folosire, fara zgarieturi etc. Ne rezervam dreptul de a nu accepta produsele returnate care nu respecta regulile mai sus mentionate.
6.12. Clientului i se poate inlocui respectivul obiect cu unul identic sau - daca acest lucru nu este posibil - poate primi inapoi suma platita pentru acel obiect. Intotdeauna se returneaza suma exacta platita pe produs, nimic in plus sau in minus.
6.13. Costuri de returnare
6.13.1. Returul produselor se va face, pe cheltuiala clientului, folosind aceeasi metoda de livrare care a fost folosita la expedierea produselor catre dumneavoastra (daca produsele au fost livrare cu Fan Courier atunci returul lor se va face folosind tot serviciile oferite de Fan Courier; acelasi lucru este valabil si in cazul in care produsele au fost livrate catre dumneavoastra folosind serviciile oferite de Posta Romana sau alti curieri).
6.13.2. S.C. Aorex Grup S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a acesteia. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Rambursarea se face folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari
6.13.3. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
6.14. Returnare produse alimentare
6.14.1. Conform OUG nr. 34/2014, art. 16, litera d: se excepteaza de la dreptul de retur furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Produsele alimentare, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact. Va rugam sa aveti in vedere ca, din motive de siguranta alimentara, produsele alimentare congelate si cele al caror ambalaj a fost desfacut, NU se returneaza.
6.15. Produsele primite defecte:
6.15.1. In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. Aorex Grup S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In aceste cazuri, costurile de returnare vor fi suportate de S.C Aorex S.R.L.
6.16. Orice cadou promotional, gratuit, trimis cu o anumita comanda, va trebui returnat si el daca returnati produsele din comanda respectiva.
6.17. Produsele se pot returna numai primului comparator. Nu returnam niciun produs tertilor!
6.18. Produsele se returneaza numai in baza facturii sau a bonului fiscal.
6.19. Cum primiti banii inapoi
6.19.1. Dupa ce produsele au fost returnate de dumneavoastra, se verifica starea lor si, daca aceastea este corespunzatoare, se inapoiaza suma de bani ce reprezinta pretul produselor (nu si costul initial al transportului). S.C. Aorex Grup S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
6.19.2. Costul transportului produselor de la S.C. Aorex Grup S.R.L. catre client si de la client catre S.C. Aorex Grup S.R.L. revine in responsabilitatea clientului.
6.19.3. Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Plata transportului spre firma noastra cade in sarcina Dvs., orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
6.19.4. Returnarea banilor se face folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
7. Securitatea datelor in timpul tranzactiilor
7.1. FT-SHOP.RO foloseste un certificat Comodo SSL pentru a securiza datele tranzactiilor facute de client online. Orice date transmise si colectate in timpul inregistrarii unei comenzi sunt securizate printr-un algoritm puternic de criptare. Datele tale personale sunt stocate pe servere securizate, protejate de firewalls si software antivirus.
8. GARANTII
Produsele comercializate de www.FT-Shop.ro beneficiaza de garantie legala de conformitate.
Produsele sunt insotite de factura, certificat de garantie (producator) si declaratie de conformitate, dupa caz.
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu se elibereaza duplicate pentru certificatul de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@ft-shop.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Conformitatea produselor cu specificaţiile cuprinse in contractulde vanzare-cumparare:
8.1. Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.
8.2. Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
8.2.1. Corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi caracteristici ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model.
8.2.2. Corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare.
8.2.3. Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip.
8.2.4. Fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
8.3. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.
8.4. Vanzatorul nu este raspunzator de declaratiile publice prevazute la art. 8.2 alin. (8.2.4), in oricare dintre urmatoarele situatii, daca probeaza ca:
8.4.1. Nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza.
8.4.2. Declaraţia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare.
8.4.3. Decizia de a cumpara produsul nu putea fi influenţata de declaratiile publice in cauza.
8.5. Orice lipsa a conformitatii rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformitaţii produselor, daca instalarea face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele au fost instalate de vanzator sau pe raspunderea sa.
8.5.1. Prevederile alin. (8.5) se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficienţe in instructiunile de instalare.
9. DREPTURILE CONSUMATORULUI
9.1. Vanzatorul este raspunzator faţa de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
9.2. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 9.3, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 9.5 si 9.6. Articolul a fost modificat prin art. I pct. 3 din O.U.G. nr. 174/2008.
9.3. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
9.4. O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
9.4.1. Valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate.
9.4.2. Importanta lipsei de conformitate.
9.4.3. Daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
9.5. O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
9.6. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
9.7. In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi. Alineatele (9.3), (9.4) şi (9.6) au fost modificate prin art. I pct. 4 din O.U.G. nr. 174/2008. - Alineatul (9.7) a fost introdus prin art. I pct. 5 din O.U.G. nr. 174/2008.
9.8. Notiunea fara plata, prevazuta la art. 9.2 si 9.3, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare. Articolul a fost modificat prin art. I pct. 6 din O.U.G. nr. 174/2008.
9.9. Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
9.9.1. Daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului.
9.9.2. Daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila.
9.9.3. Daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 9.6, fara inconveniente semnificative pentru consumator.
9.10. Consumatorul nu este indreptaţit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
10. Procedura de rezolvare a reclamatiilor - CONCILIERE:
10.1. Pentru orice situatii neclare sau probleme legate de o comanda, care nu se solutioneaza prin email sau cu ajutorul persoanei cu care discutati, va rugam sa luati legatura, pentru o conciliere interna gratuita, cu persoana desemnata, Razvan Cruceanu, tel. 0723 179 259, E-mail sesizari: sesizari@ft-shop.ro
11. Dispozitii Finale
11.1. Produsele alimentare trebuie ridicate de la curier in termen de maximum 24 de ore de la expediere.
11.2. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul acepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceasi cu un contract valabil încheiat.
11.3. Din multitudinea de produse care se afla pe site-ul nostru, este posibil ca unele sa prezinte erori de natura umana in ceea ce priveste dimensiunile, codurile, sau alte informatii legate de produs, fara a ne dori in niciun fel dezinformarea clientilor. Aorex Grup SRL va remedia in cel mai scurt timp greseala semnalata, produsele pot fi returnate de catre clienti in termenul legal, iar banii platiti de clienti pentru aceste produse le vor fi inapoiati.
11.4. Produse aflate la promotie / discount: produsele aflate in campaniile de promotie sau cele cu pret redus pot fi achizitionate doar pe perioada specificata in promotie (cand este cazul) si in limita stocului disponibil.
11.5. Din eroare, pe site pot aparea preturi semnificativ mai mici decat pretul pietei (fara a implica o anumita reducere promotionala). Aorex Grup SRL va remedia in cel mai scurt timp greseala si isi rezerva dreptul de a nu livra aceste produse, iar clientilor care le-au achitat deja li se vor restitui banii platiti pentru produsele respective.
12. FORTA MAJORA
12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat (situatii neprevazute, care nu pot fi preintampinate si care nu tin de competenta noastra).
12.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
13. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legilor romane. Eventualele litigii aparute intre FT-Shop si clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor - ANPC